dinsdag 30 november 2010

Book to buy: Internetgodinnen - start je eigen webshop in 10 stappen

Webshoppen is hip! En dan heb ik het niet alleen over online shoppen; we zien dat veel (jonge) vrouwen tegenwoordig besluiten om een eigen webshop op te richten. Ook Suzan Eikelenstam merkte dit fenomeen op en schreef er zelfs een boek over. In 'Internetgodinnen' wordt eenvoudig en helder beschreven hoe je een webwinkel opzet en er een doorslaand (en blijvend!) succes van maakt. Inspirerend zijn de praktische tips en succesverhalen van de online business women achter Kleertjes.com, LaDress.com, Welikefashion.com, Orangebag.nl en Hipvoordeheb.nl. Ook Hilmar Mulder, hoofdredaceur van weekglossy Grazia, geeft een kijkje achter de schermen bij Graziashop.nl.

Als lezer krijg je antwoord op vragen als: 'Hoe vind ik leveranciers?', 'Hoe kom ik aan klanten?', 'Hoe zorg ik dat mijn webwinkel gevonden wordt?' en 'Hoe kan ik groeien?'.

Oftewel: Internetgodinnen is een bijbel voor iedereen die overweegt om zelf een webshop op te zetten.

Het boek is nu te koop voor € 15,95 in de boekwinkel en online bij Bol.com.

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg:) Zal het onthouden.

    Oh en de tas is aangekomen! Ik vind hem heel mooi en ga er zeker veel lol van hebben:D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget