zaterdag 13 november 2010

Saturday's Shoptip: peperkoekmannetje voor in de kerstboom

Gisteren was ik er nog heilig van overtuigd dit jaar geen kerstboom te nemen. Vandaag twijfel ik enorm aan mijn besluit. Waar deze wispelturigheid door komt? Dit is geheel te danken aan de webshop Juffrouw zonder Zorgen! Zij verkopen namelijk deze schattige kerstboom-hangers in de vorm van een peperkoekmannetje. Sowieso ga ik er eind deze maand een paar bestellen; om mijn huis mee te versieren, of misschien toch voor in de kerstboom.

Beste Winkel van Haarlem
Naast de webshop heeft Juffrouw zonder Zorgen ook een winkel. Deze is te vinden in Haarlem. Mocht jij, net als ik, ook helemaal weg zijn van deze (web)shop, dan is het misschien leuk om te stemmen op Bestewinkelvanhaarlem.nl. Wie weet dat Juffrouw zonder Zorgen vanaf 15 december (dan wordt de winnaar bekend gemaakt) dan met die titel mag pronken.


Je reactie op dit artikel is heel welkom. Vul je tekst in, kies "naam/url" of "anoniem" en klik dan op "reactie plaatsen".

1 opmerking:

  1. Jaaaaa... had 'm ook al gezien! He-le-maal leuk natuurlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget