vrijdag 19 november 2010

Ik ben in Barcelona!

Eind april maakte ik mijn laatste stedentripje (dan reken ik Antwerpen even niet mee) en dus vond ik het tijd om mijn agenda er eens bij te pakken. De bestemming stond al vast: Barcelona! Vriendin D. verblijft op dit moment in Sitges, een badplaats vlakbij deze Spaanse stad, en dus... je voelt 'm al aankomen, schrijf ik dit artikel vanaf daar. De planning? Vanavond sushi aan het strand, morgenvroeg de trein richting Barcelona en dan is het morgenavond tijd om het uitgaansleven in Sitges te ontdekken.

Maandagavond ben ik weer terug. Mocht ik leuke dingen hebben gekocht in Barcelona (daar hoop ik natuurlijk wel op), dan kun je natuurlijk een shoplog op TheBellJar.nl verwachten...

1 opmerking:

  1. Aah Barcelona, wil er ook graag heen! Ben best benieuwd wat je daar allemaal gaat kopen :) ins. gaan we volgend jaar met school 1 week naar Spanje, inclusief Barcelona! <3

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget