donderdag 11 november 2010

Lush Kerst 2010

Ik had me nog zo voorgenomen om me de komende tijd niet meer te laten verleiden door Lush-producten. Eerst maar eens even opmaken wat er nu allemaal nog ongebruikt in de badkamer staat...

Inmiddels heb ik alweer door dat ik niet sterk in mijn schoenen sta. Logisch eigenlijk, want de kerstcollectie van Lush is gewoon walgelijk verleidelijk. Het merk pakt groots uit voor de feestdagen en helpt ons met haar fijne spulletjes de gure wintermaanden door.



Klik op de afbeeldingen voor een vergroting.

Wil jij iets uit de wintercollectie van Lush hebben, dan kun je natuurlijk een filiaal bezoeken. Een andere (met dit weer misschien wel fijnere) optie, is de webshop. Bezoek 'm hier »

1 opmerking:

  1. lush kerstproducten zijn echt heel fijn,in ieder geval, ik heb snowfairy (100g) en sugar plum fairy. ik vind ze allebei echt heerlijk! waarschijnlijk ga ik de 250 gram van snowfairy kopen en wat meer van sugar plum fairy... misschien ook wat badproducten voor een voetenbad

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget