maandag 8 november 2010

Met OPI nagels lakken op je iPhone

Ik wil nog steeds graag een iPhone, alleen is mijn saldo op dit moment even niet toereikend. Deze maand houd ik geld apart voor Barcelona (daar ben ik over twee weken te vinden) en volgende maand is de inrichting van mijn huisje weer aan de beurt. Ach, er moet altijd iets te wensen overblijven toch?
Voor de lucky ones onder ons die wel in het bezit zijn van een iPhone, heeft nagellak-merk OPI een gratis girly app. Met de 'OPI Nail Studio' is het de bedoeling dat je eerst de nagellengte en de juiste huidskleur van je hand kiest. Vervolgens kun je een keuze maken uit ruim 200 nagellakjes, die je natuurlijk allemaal uit mag proberen op je virtuele nagels.

Dus zie je een mooi lakje van OPI in de winkel, kijk dan op de onderkant van het potje voor de kleurnaam en tik hem in bij de OPI app. Op deze manier voorkom je het probleem dat de kleur van de nagellak er in het potje heel anders uitziet dan op je nagels.

1 opmerking:

  1. Ach, best wel leuk, maar ik heb geen iPhone en ik gebruik geen make-up,dus ook geeen nagellak. Geef mij maar liever verzorgingsproducten! (Lush,Thhe Body Shop, Sabon & Rituals)

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget