woensdag 24 november 2010

Mooie verpakking: Viktor & Rolf's Flowerbomb Christmas Tulle



Zelf moet ik eerst maar eens mijn Flowerbomb Extreme Sparkle limited edition opmaken. Toch staat de Christmas Tulle editie stiekem al op mijn wishlist. Viktor & Rolf hulden het flesje, van het inmiddels wereldberoemde parfum, in een tutu. Totaal onzinnig, maar voor liefhebbers van de geur (ik, ik, ik!) een absolute musthave voor op de kaptafel.

Helaas hangt aan dit grapje wel een prijskaartje. Een fles van 50 ml. kost namelijk €113,-.

1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad heel mooi! Leuk dat je meteen ziet dat het voor kerst is zonder dat het zo'n cliché is. Wel flink duur inderdaad...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget