zaterdag 13 november 2010

Shoplog: budget make-up aankopen

Sinds 1 november liggen de nieuwe trendcollecties van de make-up merken Catrice en Essence weer bij Kruidvat en Trekpleister in de schappen. Er geldt: zolang de voorraad strekt, want de trendedities zijn altijd maar tijdelijk verkrijgbaar. En dus heb ik gelijk wat producten ingeslagen...

Van de Glamourama collectie van Catrice heb ik gekocht: een donkerblauwe oogschaduw met glitters (kleurnaam: En Vogue), een zwarte liquid eyeliner en drie nagellakjes (kleurnamen: Times square at midnight, Mirror Mirror, En Vogue). Verder zijn er nog eye jewels, glamour lashes en twee kleuren lipgloss te koop, maar ik heb me weten in te houden.

En dan was daar ongeveer tegelijkertijd de Metallics-lijn van Essence. Mijn buit? Een zwart nagellakje met glinstertjes, een quattro eyeshadow mét zwarte gelliner en twee lippenstiften (goud en zwart). Verder zie je op de foto's nog een ander 'pakje'. Dit magnetische handigheidje in combinatie met de nagellak moet zorgen voor een bijzonder effect op je nagels. Binnenkort ga ik het even uittesten.

Heb jij al iets van Catrice of Essence gekocht?

Je reactie op dit artikel is heel welkom. Vul je tekst in, kies "naam/url" of "anoniem" en klik dan op "reactie plaatsen".

1 opmerking:

  1. Ik heb ook zo'n oogschaduw kwartet en 2 jumbo pencils van de essence lijn. Vind ze erg fijn! Gewaagde keus hoor, die lipsticks! Maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget