dinsdag 16 november 2010

Shoplog: toilettasje van Primark

Wat heb je, op zakdoeken na, in je tas als je verkouden bent? Juist dropjes! En wat gebeurt er met deze honingsnoepjes als je je tas tegen de verwarming zet? Inderdaad: dan smelten ze! Toen ik afgelopen week mijn plakkerige hand geschrokken uit mijn tas trok was één ding vrijwel meteen duidelijk: het Snoopy toilettasje van H&M was rijp voor de prullenbak.

Gelukkig kon ik in 'mijn eigen winkeltje' shoppen voor een nieuw exemplaar. Ik zwicht namelijk regelmatig voor de mini-tasjes, die vervolgens ongebruikt in mijn kast verdwijnen.

 Benieuwd welke het is geworden? Klik op "Lees verder"!
Dit toilettasje beschermt dus voortaan de make-up spullen die ik dagelijks met me meesleep. Ik kocht hem (of moet ik zeggen 'haar', 't is meer een 'zij' toch? ;-) ) een paar maanden terug bij Primark.


Je reactie op dit artikel is heel welkom. Vul je tekst in, kies "naam/url" of "anoniem" en klik dan op "reactie plaatsen".

5 opmerkingen:

  1. de Snoopy vind ik leuker :x jammer dat hij vies is geworden

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Hande,

    Ach, ik had het tasje inmiddels al een paar jaar. Ik vind het zelf niet zo erg, was 'm stiekem al een beetje zat. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha die vlek zat wel echt op een perfecte plek!
    snoopy rent er hard voor weg!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha. Zo had ik het nog niet eens bekeken Cyn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget