zondag 14 november 2010

Sunday Morning Song: Irish Descendants - Rattlin' Bog


Afgelopen week sprak ik vriendin V., die op dit moment door Australië trekt, eindelijk weer eens live. Nouja 'sprak'; via de Hyves-chat dan. Ze zei dat ik 'Rattlin' Bog' maar eens op Youtube moest intypen. Dat nummer had ze in Australië geleerd.

Totaal anders dan verwacht verscheen er een soort Iers-meezing-nummer op mijn beeld. Precies de muziek waar ik van houd. En dat meen ik dus serieus! Niet dat ik dit nummer tien keer achter elkaar kan aanhoren (ik moet zelfs toegeven dat ik 'm niet tot het eind heb afgeluisterd), maar Irish folk is echt helemaal mijn ding. Zal wel moeten hè: ik ben nog steeds van plan met een Schot of Ier te trouwen (dus ben of ken jij er één: post@thebelljar.nl). ;-)

Maar goed, waarom ik dit nummer op TheBellJar.nl zet? Eén: omdat het vrolijk is. Een leuk liedje om je dag mee te beginnen. Twee: omdat ik V. ontzettend mis en zij dat best mag weten.

Nog 139 dagen en ze is terug...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget