dinsdag 16 november 2010

Tijd voor taart: TheBellJar.nl bestaat 1 jaar!

Nouja, een digitaal taartje dan maar. Dit om te vieren dat ik vandaag, precies een jaar geleden, het eerste artikel schreef voor TheBellJar.nl. En *kling, kling, kling - slaat op champagneglas* dan wil ik graag ook nog even iets zeggen...
In dit jaar:
  • ... verschenen er (met dit artikel erbij) 693 berichten op de site.
  • ... is het aantal bezoekers enorm gestegen. Logisch, ik begon met 7 à 8 bezoekers per dag en dat aantal is nu (gelukkig) groter. ;-)
  • ... heb ik stukjes geschreven vanuit drie verschillende huizen. Het laatste huisje, waar ik op dit moment woon, zal voorlopig mijn vaste stekkie blijven. 
  • ... ben ik afgestudeerd aan het Amsterdam Fashion Institute.
  • ... is mijn relatie van ruim 3 jaar uitgegaan. Achteraf gezien, het beste dat me is overkomen de afgelopen jaren (op het krijgen van mijn katten na dan).
  • ... heb ik naast TheBellJar.nl drie verschillende banen gehad (niet tegelijkertijd hoor ;-) ) en ben ik met een LOI-cursus begonnen.
  • ... is het artikel over de film Loverboy veruit het meest bekeken.
Natuurlijk laat ik het 1-jarig bestaan van de site niet zomaar ongemerkt voorbij gaan. Er zullen deze maand verschillende winacties worden gehouden. En goed nieuws: de eerste prijsvraag staat morgen al online! Want ja, wie jarig is deelt uit… Verder kunnen jullie binnenkort kennismaken met het nieuwe design (TheBellJar.nl krijgt onder andere een nieuwe header).
En dan vind ik dit een mooie gelegenheid om nog even vooruit te blikken. Want ik plak er 'gewoon' weer een jaar aan vast. Komend jaar wil ik TheBellJar.nl meer en meer op de digitale kaart zetten. Ik hoop leuke samenwerkingen aan te gaan en uiteindelijk Blogspot vaarwel te zeggen. Mochten jullie leuke tips, ideeën of content hebben, mail ze gerust naar post@thebelljar.nl.

Bedankt voor alle lieve berichten, mailtjes en de support!

Liefs, Tara

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Ben benieuwd wat je in petto hebt voor de layout en de winacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan, je hebt echt een geweldige website. Ik kijk elke dag een paar x ;) Keep up the good work

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aagh hartelijk gefeliciteerd !
    Ik vind je blog echt leuk. Iets anders dan een beautyblog. Kort en krachtig, met genoeg beelden erbij. Ik volg je al,nouja, ik weet niet hoelang maar ik zal je blijven volgen! Ik bezoek je site elke dag :)
    Veel succes voor de komende jaren!
    P.S.: Ben benieuwd naar je nieuwe header.

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Taart!
    Alweer een jaar, gefeli! Mooi stukje heb je ervan gemaakt vandaag!
    X Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wooooooww! Mooi artikel!! Haha moest zo lachen om je tekst over je 3 jarige relatie, dat het uitmaken daarvan het beste was wat je was overkomen op de aanschaf van je katten na hahaha

    Nou ik ben ook een groot fan van je site geworden hoor! Eerst was het zo van.. 'ohja laat ik even sociaal doen en op tara dr site kijken' nu is het meer van; 'damn geen nieuwe berichten, ben helemaal bij'.. :D

    groot compliment!
    Oeh en ik heb aan siterklaas de eat pray love filmeditie boek gevraagd... wellicht krijg ik hem en staan daar de nodige mooie teksten in :D

    Tot snel! xx

    ps oeh en wanneer gaan we het vieren? Ik zeg haal de muffins maar in huis en de wijntjes! Ik neem mn feesthoed mee :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd! ik kijk ook vaak op je site, meestal via bloglovin, dat is zo handig vind ik! maar ik vroeg me af met watvoor programma je die header hebt gemaakt! ik vind hem zo leuk!
    x emma
    emmamouthaan@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief al die reacties! Word er helemaal blij van, zo leuk om te horen! Thnx! :-D

    @ Emma: Deze header heb ik gemaakt met photoshop. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Tara!

    Ik wil je bij deze ook even feliciteren met je blog. Zelf kijk ik er ook graag op, veel verschillende leuke dingetjes op te vinden.

    Je mag er trots op zijn en ben blij dat je er weer een jaar aan plakt (dat er maar vele mogen volgen)

    X Marjolein

    p.s ik ben ook voor een feestje met muffins wijn en een feestjehoedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. B! Gefeliciteerd!

    Vooral doorgaan, want ik kijk ook altijd op je blog!

    Ik zal vanavond op je toasten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget