vrijdag 5 november 2010

Vrijdag pakketjes-dag

Argh, zul je altijd zien: ik ben ziek. Nou is dat op zich al irritant, maar helemààl als je een heel gezellig weekend voor de boeg hebt. Of had, inmiddels dus...

Al weken ben ik aan het kwakkelen, word ik ziek, of toch niet? Juist nu het gevangenisbezoek nadert (lees: morgen) vindt mijn lichaam het nodig om ermee op te houden. Euh, dat klinkt dan wel weer heel dramatisch (nu lijk ik net een man). ;-) *Snif, snotter* ik heb gewoon een behoorlijke verkoudheid te pakken + wat griep-achtige verschijnselen. Met wat bedrust, een toiletrol aan mijn neus en pitamientjes hoop ik me morgen gewoon richting Den Helder te begeven. Het was de bedoeling om er, samen met een stel vriendinnen, twee dagen tussenuit te knijpen. Dat wordt nu dus waarschijnlijk ingekort tot een paar uur. Uitgaan en een mariniersfeestje kan ik wel op mijn buik schrijven. Duimen dat het aapjes kijken wel door kan gaan.

En nu even to the point... Mijn vrije dagje is letterlijk een beetje verziekt en toch was er vandaag een lichtpuntje: er werd een tig aantal pakketjes bezorgd. Kijk je mee?
Wat is er bezorgd?
Een hemd/korset-achtig-(dit-heb-ik-totaal-niet-nodig-maar-moet-ik-wel-hebben)dingetje van H&M. Verder: laarsjes van Invito, die sprekend lijken op een paar dat ik al had. Waarom ik ze dan koop? Omdat de andere schoenen twee weken geleden zijn overleden. Ik trok deze aan in de winkel en kon er bij wijze van spreken zo mee naar buiten lopen. Ze zaten (weer) heerlijk!

En dan waren daar nog de Glamour Sprays van ProSet. En guess what? Ik mag zeven van dit soort setjes weggeven omdat TheBellJar.nl deze maand één jaar bestaat. Hou de website dus goed in de gaten!

2 opmerkingen:

  1. Leuke spullen! Die laarzen zijn echt leuk.
    Fijn,weer een winactie! Maar deze laat ik wel voorbijgaan,ik gebruik nl. nooit haarspullen,ookal als ik ze win gaan ze aan de kant staan of geef ik ze weg.

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Hande,

    Je kunt de spray ook op je lichaam gebruiken. En er komt nog een andere winactie online binnenkort... ;-) Verder moet jij je brievenbus goed in de gaten houden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget