donderdag 25 november 2010

Win: een pakketje met daarin twee ProSet Glamour Sprays!

Zoals ik al vertelde, bestaat TheBellJar.nl inmiddels een jaar. Om dit eenjarig bestaan te vieren, geef ik de hele maand leuke prijzen weg. Zo maak je vanaf vandaag de hele week kans op één van de zeven feestelijke pakketjes van ProSet, met daarin een gouden en zilveren Glamour Spray.

Over de ProSet Glamour Sprays
De hair- en bodysprays van ProSet zijn echte musthaves, zeker met het oog op alle winterse feestjes die voor de komende maand gepland staan. Ze voorzien zowel je huid als haar van een gouden of zilveren glans. Uniek (en erg fijn!) is dat de spray niet plakt. Daarnaast past de spuitbus makkelijk in een klein tasje en ruikt de spray naar een bloemig parfum.
Wat moet je doen om kans te maken op 1 van de 7 setjes? 
  • Beantwoord de volgende vraag: Wat is de naam van een ander product van ProSet? Kijk voor het antwoord op de website van dit Hairspray-merk »
  • Mail het antwoord, samen met je naam, leeftijd en adresgegevens naar post@thebelljar.nl. Vergeet niet als onderwerp "ProSet" in te vullen!
De winnaars worden volgende week donderdag op TheBellJar.nl bekendgemaakt. Houd de website dus goed in de gaten!

Niet gewonnen?
De nieuwe ProSet Glamour Sprays zijn gedurende het najaar, in de kleuren goud en zilver, verkrijgbaar bij de drogist voor 2,99 euro (100 ml) per stuk. Een leuk hebbedingetje om jezelf of iemand anders op te trakteren!

4 opmerkingen:

  1. dit keer laat ik deze voorbijgaan, ik zou ze toch niet gebruiken als ik ze win. dus succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag dat de winnaars al gekozen zijn. Jammer, zo leuk namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga ze dus nu allebei kopen. 2,99 is geen geld.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget