woensdag 17 november 2010

Win: een Paul Frank shopper + make-up tasje

Gisteren liet ik al doorschemeren dat ik vandaag een winactie online zou zetten. Dit heeft natuurlijk alles te maken met het 1-jarig bestaan van TheBellJar.nl. Om dit heugelijke feit ;-) te vieren deel ik uit. Nouja, samen met Paul Frank... Dit merk stelt namelijk 5 x een pakket (t.w.v. 89,90) beschikbaar, bestaande uit een shopper én een make-up tasje. En ik kan je vertellen: voor de tassenfreaks onder ons zijn dit absolute musthaves!

Over de Paul Frank Check-lijn
De ruit is helemaal hot & happening deze winter; twee weken geleden vertelde ik je nog over de Tartan Tale Collection van make-up merk Mac. Nu blijkt dat ook Paul Frank een collectie op de markt brengt, die gebaseerd is op de Schotse ruit. Sinds vorige maand is de Paul Frank Check-lijn in de winkels te vinden. Wat ik over de producten kan verklappen? Ze zijn kleurrijk, fashionable, opvallend en je kunt er eindeloos mee combineren! Misschien vraag je je af waar Julius, het bekende aapje is... Vanzelfsprekend is meneer weer aanwezig op de tassen en accessoires, hij is deze keer alleen heel subtiel in de dessins verwerkt.
 
Hoe kun je meedoen?
Mail je naam, leeftijd en adresgegevens naar post@thebelljar.nl Vergeet niet als onderwerp "Paul Frank Check" in te vullen!

De winnaar wordt volgende week woensdag op TheBellJar.nl bekendgemaakt. Hou de website dus goed in de gaten!


Je reactie op dit artikel is heel welkom. Vul je tekst in, kies "naam/url" of "anoniem" en klik dan op "reactie plaatsen".

5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Ik heb meegedaan, wie niet waagt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gave tas zeg. Iets volwassener zeg maar. Past goed bij mijn leeftijd haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek op Paul Frank en The Belljar dus meegedaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget