woensdag 24 november 2010

Ben jij een winnaar van het Paul Frank pakket?

Afgelopen week kon je meedoen met de winactie waarbij je kans maakte op een Paul Frank pakket. Inmiddels heb ik de moeilijkste klus weer achter de rug: het kiezen van vijf winnaars. De volgende lucky girls krijgen de Paul Frank shopper en het bijbehorende toilettasje thuisgestuurd (klik op "Lees verder"):
  • Laura Baaijens
  • Caroline Vredebregt
  • Marjan van Nuland
  • Sylvia Hummel
  • Thea Cox
Heel veel plezier ermee allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Wauw, ikke? wat gaaf!! kan het niet geloven, wat leuk hihihihi. super. dank je wel!!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal gefeliciteerd:)
    veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke tas, heb m al in gebruik en maak iedereen jaloers! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gisteren het pakketje ontvangen met de tassen. Wat zijn ze leuk :) Heel erg bedankt! Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat was dat een verrassing! Ik had met mezelf afgesproken dat ik de laatste paar weken niet teveel mocht rondlummelen op internet, vanwege nieuwe stage, langere reistijden en andere spannende ontwikkelingen. Dus ik had je bericht nog niet gezien, toen ik thuis kwam en er een pakketje bij de buren bezorgd was. Huh, een pakketje voor mij? dacht ik nog.
    Ik ben echt superblij met de mooie tas! Hij is groter dan ik dacht en hij kan mijn oude, versleten en verschoten rugzak nu mooi vervangen!
    Hartelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget