zaterdag 25 december 2010

Fijne Kerst!

Ok, ik geef toe: Eerste Kerstdag is inmiddels alweer een aantal uurtjes begonnen en Kerstavond hebben we zelfs al achter de rug. Die stond bij mij trouwens traditiegetrouw in het teken van Robert ten Brink's All You Need Is Love Kerstspecial. Deze keer hebben we het programma gekeken bij de ouders van vriendin V. Haar naam herinner je je misschien nog wel, doordat ik heb verteld dat zij voor 7 maanden door Australië aan het bagpacken is. Een korte update: Een paar weken terug vertelde V. mij, dat zij en haar vriend J. overwegen om hun reis met 5 maanden te verlengen. Voor de achterblijvers in Nederland niet zo leuk om te horen natuurlijk.

Maar goed, terug naar Kerst. Ik wil jou, als bezoeker van mijn website, twee heel fijne kerstdagen wensen. Zorg ervoor dat ze in het teken staan van gezelligheid, warmte en lekker eten. Ik ga vanavond bij mijn ouders gourmetten en morgen bij hun brunchen. Morgenavond is het tijd voor sushi bij mijn favoriete restaurantje in de buurt.


Het lied 'Walking in the Air' uit de film 'De Sneeuwman'

Mijn Kerst kan niet meer stuk. Ik heb namelijk afgelopen donderdag goed nieuws gekregen over iets waar ik maanden mee bezig ben geweest. Daarover vertel ik volgende week meer.


Voor nu: Merry X-Mas!

Tara



Ps. Ik ben benieuwd naar jouw Kerst-plannen. 

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je goede nieuws! En een fijne kerst natuurlijk:)

    Oja, de sneeuwman, daar heb ik nog ergens een cdtje van liggen van vroeger... lang niet meer aan gedacht zeg, wat leuk:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sneeuwman blijft fantastisch. Mijn kids kennen het nu ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget