dinsdag 28 december 2010

Gespot: Goodiebag voor 10 euro

Vandaag bestond mijn dag uit werken en wat heen en weer gemail met vriendin W. In één van de berichtjes vertelde W. dat ze in het allerlaatste nummer van Yes, een leuke goodiebag had ontdekt. Nadat ik op het linkje had geklikt dat zij mij stuurde, scrolde ik met mijn ogen over de goodies. Hmm een Playboy, condooms, Sanex men deospray... niet echt het bestellen waard.

Ik veranderde van mening toen ik opeens het woord "Weleda" zag staan. In dit 10-euro-kostende pakket zitten maar liefst drie producten van dit merk. En die beautyspulletjes maken dat je deze goodiebag van Yes maar al te graag wil hebben. Net als de prijs en het feit dat mijn broer begin januari zijn verjaardag viert. Komt dit Unisex-pakket toch nog van pas!
 

Hier kun je het Unisex-pakket bestellen »

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget