woensdag 15 december 2010

Gespot: Hello Kitty bakvorm

Gisteren heb ik de stapel folders, die mijn ouders bezorgd hadden gekregen, doorgebladerd. Ik ben namelijk te lui om de 'nee-nee'-sticker van mijn vorige bewoonster, die nog op mijn brievenbus geplakt zit, te verwijderen. En dat terwijl ik gek ben op folders (sorry natuur en milieu). Gisteren begreep ik mijn liefde voor brochures weer. Anders had ik de Hello Kitty bakvorm bij Xenos waarschijnlijk nooit gevonden...

Heb ik 'm nodig? Nee. Stapels bakvormen heb ik liggen. En bakken, ho maar! Is-ie leuk? Dat zeer zeker. Een aanwinst voor mijn keukenkast! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig!

    Haha ja, ik heb ook een collectie bakvormen, waarvan ik ook een deel niet of nauwelijks gebruik. Maar ik maak vaak cakejes in de magnetron, kost een paar minuutjes en kan in hele schattige siliconen vormpjes. Mijn favoriet is m'n eekhoorntje:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget