woensdag 15 december 2010

Musthave Magazine: Flow nummer 8, mét kalender

Foto is van Flow
De nieuwe Flow is weer in aantocht en staat inmiddels al lang en breed op mijn wishlist. In nummer 8 vind je de gratis Flow kalender 2011. Boordevol mooie inzichten en inspiratie, zoals we dat van het tijdschrift gewend zijn. De kalender bestaat uit allemaal kaartjes die je zelf los kunt scheuren, om er vervolgens een lintje doorheen te halen. Natuurlijk is het de bedoeling dat je de kaartjes die jou het meest aanspreken op een bijzonder plekje hangt, zodat je er iedere dag naar kunt kijken.

De nieuwe Flow ligt 22 december in de schappen. Erg fijn: want dan kunnen we het blad voor de kerstdagen nog in huis halen.

1 opmerking:

  1. Sinds kort koop ik flow....
    Toen Flow net was "geboren" geen blad gekocht....
    Ik wist dat als ik dat zou doen ik eraan verslaafd zou zijn....
    Maar afgelopen zomer kon ik het niet meer tegenhouden ;)
    En dus gekocht.....
    Nu kan ik dus niet wachten tot de 22e dec.
    want dan ligt de nieuwe flow in de winkel.
    Ik was net op de site van flow en zag inderdaad dat die kalender er in zit.
    Hij lijkt me Geweldig!
    Nog even wachten......

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget