zaterdag 18 december 2010

'Pietertje' wint Gouden Loeki 2010


De reclamespot 'Pietertje' van Calvé Pindakaas (gemaakt door bureau Alfred International) is gisteravond uitgeroepen tot beste commercial van het jaar 2010. Voor de zestiende keer mocht het publiek kiezen wie er naar huis zou gaan met de Gouden Loekie. Op de tweede plek eindigde 'Muis' van Centraal Beheer Achmea, gevolgd door 'Oranje Leeuwen' van ING.

Calvé is al vaker in de prijzen gevallen; in 2002 won het merk al een Loekie met de reclame 'Voetballertje' en in 1998 met 'Goal'.

In ‘Pietertje’ is de jonge Pieter van den Hoogenband te zien die niet zo goed blijkt te kunnen voetballen. Gelukkig beheerst hij een andere sport beter... 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget