vrijdag 17 december 2010

Shoplog: Den Haag aankopen

Vorige week bracht ik de donderdagnacht door in een hotel in Den Haag. De volgende dag stond natuurlijk in het teken van shoppen. Ik had beloofd om mijn aankopen aan jullie te showen...
In de Prinsestraat zit het snuffelshopje Wenn. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een leuk cadeautje voor jezelf of iemand anders! Ik vond er dit leuke 'tasje', het stoffen spiegeltje en het gebloemde schoenenzakje. Recht tegenover Wenn vind je Mooch. "Passievol basic, maar bijzonder...," zoals ze zelf zeggen. Het lingeriezakje dat ik er kocht kun je binnenkort op TheBellJar.nl winnen!

En verder: schattige chocolaatjes voor een collega van Dille & Kamille, heerlijke haarmaskers en een Weleda-crème van De Tuinen, Ultra Blend gezichtsreiniger (mijn favoriet!) van Lush, een sjaaltje met een romantische touch van Miss Etam en Viva nummer 50, met daarin het interview met Bridget, waar ik eerder over sprak.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget