donderdag 30 december 2010

Shoplog: H&M

Is gisteren bij jou ook de nieuwe H&M-gids op de deurmat gevallen? Wanneer ik het magazine ontvang (zoals gisteren dus!) wordt er een soort standaard shop-procedure in gang gezet...

Na het plastic al in de gang te hebben verwijderd, gebeurt er ongeveer dit: ik voorzie mezelf van een hapje en een drankje, terwijl ik mijn jas op onhandige wijze (bijna tegelijkertijd met het inschenken van Ice Tea) op de grond gooi. Ik plof op de bank, vergeet mijn drankje in de keuken, haal mijn glas op en strijk opnieuw neer. Eerst bekijk ik de losse papieren, waaronder dé aanbieding voor €4,95, die ook echt áltijd leuk is. En vanzelfsprekend de H&M home-collectie. Tegen die tijd weet ik al dat dit een dure grap gaat worden.

Tijd voor het echte werk: de gids met de nieuwe collectie. Gisteren maakte ik kennis met het Spring Season 2011 assortiment. Binnen no time zit het boekwerk vol geeltjes, die gezamenlijk mijn wishlist vormen. Vervolgens is het tijd om deze spullen in de webshop op te zoeken. Uiteindelijk besluit ik om, na een blik op het totaalbedrag, toch maar weer wat items uit mijn digitale boodschappenmandje te gooien. Moeilijk, moeilijk en frustrerend. De onderstaande spullen bereikten de kassa.
Ben je van plan om ook een bestelling te plaatsen? Gebruik dan de actiecode 8964 en krijg 25% korting op je duurste aankoop.

1 opmerking:

  1. Ja gaaf!! Ik heb ook meteen mijn bestelling geplaatst. Ik ben dol op de H&M. Ik ben vandaag ook nog ff naar de winkel en heb 2 jurkjes gekocht, want t was toch Sale...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget