donderdag 23 december 2010

Shoplog: Keulen

Afgelopen weekend ben ik naar Keulen geweest. De twee dagen stonden in het teken van eten (eten en nog eens eten), warme chocolademelk met Baileys en cocktails, banjeren door de sneeuw en shoppen. Na een gevaarlijke terugrit van 6,5 uur op zondagavond ben ik alweer een paar dagen veilig thuis. En dus vind ik het hoog tijd om mijn aankopen met jullie te delen...
Chocolade met jawel... Bailey's. Cadeautje voor paps (en een beetje voor mezelf).
Handgemaakt katje van glas. Voor in de boom.
Het belletje dat ik kocht op een kerstmarkt, die geheel in het teken stond van de Middeleeuwen, vindt Nina erg interessant.
Stoffen adventskalender met peperkoekmannetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget