zondag 12 december 2010

Zondag

Terwijl mijn vriendinnen vandaag last minute een dagje Antwerpen hebben ingepland, heb ik wijs besloten lekker te 'huismussen'. Even geen dagje weg voor mij. Ik heb een behoorlijk drukke week achter de rug. Met als hoogtepunt natuurlijk de pre-shopping van de personeelsverkoop afgelopen donderdagavond. Natuurlijk betekende dit wel dat ik vrijdagavond flink mijn schouders eronder moest zetten bij de turftafel (tellen wat iemand allemaal heeft gekocht - gilet? €1,50, tuniek? €3,50). Donderdagavond (meteen door na het winkelen) met mams in Den Haag sushi gegeten en gratis overnacht in een hotel en vrijdag overdag nog even geshopt in de stad.

Vandaag staat in het teken van mijn poezen, mijn huisje en mijn site. Want die hebben allemaal een beetje aandacht te kort gehad afgelopen dagen. En dan nog dit: bij mij zijn de kerstkriebels opeens ingeslagen als een bom. Daarom staat een bezoekje aan de Citybox op de planning. Engeltjes, kaarsenhoudertjes en andere sfeervolle spullen opdiepen!

Fijne zondag allemaal.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget