zondag 26 december 2010

Win: de Pip Studio Thuisagenda van TNT post

Nog een kleine twintig minuten en dan is Kerst 2010 voorbij. En dus ook het geven en krijgen van cadeautjes. Om dit afscheid iets te verzachten heb ik een soort cadeau-afkick-winactie bedacht, waarbij je kans maakt op de Pip Studio thuisagenda van TNT post.

Klik op "Lees verder" om erachter te komen hoe je mee kunt doen.

Waarom geef ik deze geweldige agenda weg?
Ook dit jaar gaf TNT bij drie velletjes decemberzegels de Thuisagenda weg. Helaas is het exemplaar van Pip Studio voor mij overbodig. Want om nou mijn Flow-agenda, na een krappe vier maanden, al bij het oud papier te gooien... Vandaar dat ik heb besloten om dit vrolijke boekje te retouren naar TNT. Zodat-ie op die manier bij de winnaar terechtkomt natuurlijk.

Wat moet je doen om kans te maken op de thuisagenda? 
  • Vertel mij eens: Wat heb jij gekregen voor Kerst? 
  • Mail je X-mas presents, samen met je naam, leeftijd en adresgegevens naar post@thebelljar.nl. Vergeet niet als onderwerp "Thuisagenda" in te vullen!
De winnaar wordt vrijdag (op oudejaarsdag) op TheBellJar.nl bekendgemaakt. Houd de website dus goed in de gaten!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget