vrijdag 14 januari 2011

Beautiful branding: Flow deelt uit

Je hebt het vast weleens gedaan: het oplaten van een ballon waaraan een kaartje is bevestigd. En dan maar hopen dat jouw kaartje teruggestuurd wordt door iemand die aan de andere kant van de wereld woont.

Het tijdschrift Flow heeft het ballon-oplaten in een nieuw jasje gestoken. In de maand januari leggen ze door heel Nederland cadeautjes neer. In bushokjes, op bankjes in het park, in de trein... Waarom? Omdat ze denken (en daar hebben ze he-le-maal gelijk in, als je het mij vraagt) dat het leuk is om zomaar een pakje te vinden. Daarnaast is de media-aandacht die deze vorm van guerrillamarketing met zich meebrengt natuurlijk ook mooi meegenomen voor het blad.

Mocht je nou zo'n Flow-verrassing vinden, vul dan het bijgesloten ansichtkaartje in en stuur dit terug. Het liefst met een foto van de vindplek.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget