zaterdag 1 januari 2011

Ben jij de winnaar van de TNT Thuisagenda?

Vanaf vandaag beginnen we aan een vers nieuw jaar. Ik vind het altijd fijn om dan even goed op te ruimen: mijn huis, de computer en mijn agenda. Een soort 'new years nesteldrang'. Komt goed uit dat eergisteren mijn kast is bezorgd, met allerlei lades waarin ik mijn troepjes kan verbergen.

Maar goed, de titel van dit artikel doet al vermoeden dat het daar helemaal niet om gaat. Later show ik je mijn nieuwe aanwinst nog wel. Nu ga ik iemand blijmaken met een lege agenda. Een agenda die opgevuld kan worden met allemaal plannen, ideeën en to-do-dingen.

Nadia Segers, aan jou de eer. Heel veel plezier met de Pip-studio TNT Thuisagenda. Je zult deze week ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget