dinsdag 11 januari 2011

Gespot: oude koffers

Ik heb een haat-liefdeverhouding met oude koffers. Aan de ene kant vind ik ze meer dan ranzig, aan de andere kant zouden ze wel een sfeervolle touch geven aan mijn landelijke (brocante) inrichting. Uiteindelijk heb ik door mijn 'smetvrezerige'-instelling toch maar besloten geen koffers van onbekende eigenaren af te nemen. Ik krijg al jeuk bij het idee.
Onder het mom van kijken, kijken, niet kopen (en ook vooral niet aanraken) toch even een linkje naar een vintage samsonite baggage set. Nu weet ik niet zeker of het hier ook echt om oude koffers gaat, of dat dit nagemaakte exemplaren zijn.
Je begrijpt vast wel dat een fake oud koffertje (lees: schoon!) me dan wel weer aanspreekt… To be continued. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget