maandag 17 januari 2011

Shoplog: mijn eerste Rituals kaars

Zaterdag ben ik samen met vriendin C. hit and run naar winkelcentrum Rotterdam Alexandrium gegaan. Onze shop-date bestond uit een bezoek aan Primark en een gezellige lunch. Natuurlijk konden we het niet laten om ook nog wat andere winkels binnen te lopen.
Ondanks dat ik mezelf had beloofd om geen nutteloze dingen te kopen, stuitte ik bij de Rituals-sale op deze 'Jasmine Dream'-kaars. Alhoewel, om dit geurende goedje nutteloos te noemen... als ik de omschrijving moet geloven, is het een onspannende en kalmerende geur. Verder heeft de kaars een zuiverend vermogen. En dat kan op deze Blue Monday natuurlijk helemaal geen kwaad. ;-)
Ik vind de kaars echt heerlijk ruiken. Ben je ook nieuwsgierig geworden? Je kunt deze 'Jasmine Dream'-geur voor €10,43 online bestellen »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget