zondag 9 januari 2011

Sunday Morning Song: Coldplay - The Scientist


Ik ben nooit echt een Coldplay-fan geweest. Voor mijn gevoel kon iedereen laaiend enthousiast worden van een net uitgebrachte single die op de radio ten gehore werd gebracht. Ik daarentegen, was ik alleen maar bezig met het switchen van zender.

Tot donderdag. Tijdens de Coen en Sander show werd het nummer 'The Scientist' gedraaid. Natuurlijk ben ik al vaker geconfronteerd met dit liedje (niet zo gek, het nummer is in 2002 uitgebracht), maar op de één of andere manier werd ik er nu pas echt door geraakt. Volume op oorlogssterkte en mijn ogen die zich vulden met tranen. Moet een keertje kunnen toch?

4 opmerkingen:

  1. Misschien vind je dit interessant: het verhaal achter de clip: http://www.mtv.com/news/articles/1472164/lens-recap-coldplays-scientist.jhtml

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf om te lezen en wat een gedoe zeg met het filmen van de clip! Thnx voor de link. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de clip nog nooit gezien, maar ik ben altijdwel een Coldplay-fan geweest, ze hebben geweldige liedjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget