vrijdag 25 februari 2011

Ab-Fab food: Patatje Joppie


Eind oktober, op de verjaardag van vriendin Y, maakte ik voor het eerst kennis met één van de deelnemers van de 'Lay's Maak de smaak'-wedstrijd. Nouja, deelnemer... Ik heb het over een chipssmaak. En wel Patatje Joppie. Toen ik de ietwat zurige chipjes proefde was ik verkocht.

Drie weken geleden zag ik de opvallende gele zakken in de schappen liggen. Ik was dus niet de enige die de smaak wist te waarderen! En daarmee waren 'Mango Red Chilli’en ‘Nr.66 Babi Pangang' van de baan. En nu, nu bestaat mijn supermarktbezoekje uit het bieden van weerstand tegen deze verleiding.

Heb jij Patatje Joppie al geproefd?

1 opmerking:

  1. Te lekker, die Patatje Joppie chips. Tip: koop meteen 2 of 3 zakken als het vak gevuld is. Ze vliegen nl. weg.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget