zondag 27 februari 2011

Book to buy: 100% Haarlem

Ik ben gek op het maken van stedentripjes. Heerlijk: van tevoren uitzoeken wat je wilt bezoeken, in welk restaurant je gaat eten en waar er goed geshopt kan worden. Informatie opzoeken over een stad gaat steeds makkelijker dankzij de leuke 100% boekjes van Mo'Media. Ik heb inmiddels een hele verzameling in mijn kast staan.

Eind maart staat een bezoekje aan Gent op de planning, begin september ga ik naar New York. En tussendoor? Dan wil ik nog een dagje naar Haarlem. Ik ben er inmiddels een paar keer geweest, maar met 100% Haarlem leer ik nog meer ins and outs van deze heerlijke stad kennen.
Dit boekje ligt vanaf 1 maart in de winkels en is een must buy voor mensen die, net als ik, gek zijn op citytrips. Of je nu gaat voor sightseeing, urenlang shoppen, culinaire hoogstandjes of een cocktailbar; met deze gids op zak ontdek je Haarlem in no-time.

Wil je meer info over 100% Haarlem ga dan naar de website van Mo'Media »

8 opmerkingen:

  1. wat er waarschijnlijk nog niet in staat, want is nog nieuw is de jopenkerk (http://www.jopen.nl/jopenkerk) is een restaurant van deze Haarlemse bierbrouwer in een oude kerk, lekker eten, leuke prijzen en jong publiek, aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marieke! Leuke tip, thnx voor het delen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunnen we een tripje Haarlem inplannen? Ik ben er nog nooit geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. graag gedaan, als je iets wilt weten bericht me maar heb dr erg lang gewoond en kom dr nog heeeeeel regelmatig (woensdag weer jopenkerk ;))
    (mkvdiest@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marieke: Leuk! Misschien is het een idee om binnenkort een aantal Haarlem-tips hier online te zetten?

    @Josine: Dat kan. ;-) Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prima, mail maar wat je boekje heeft dan kijk ik of ik nog aanvulling heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Marieke

    Jawel! Ik heb de Jopenkerk er natuurlijk ook in gezet, wist dat ie heel leuk zou worden :-)

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Janneke: Hi! Bedankt voor je reactie, als schrijfster van 100% Haarlem zijnde. ;-)
    Ik ga het boekje deze week kopen. Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget