dinsdag 15 februari 2011

Gespot: Cupcake fietsbel

Waarschijnlijk wordt het een enkeltje station voor deze fietsbel. Want zeg nou zelf: denk je dat dit dingetje aan het eind van de dag nog netjes op jouw tweewieler zit? Deze eyecatcher zal vast niet diefstal proof zijn. Maar hey, ik ben inmiddels zwaar verliefd en dus neem ik het voor de cupcake-fietsbel op! Geen kwaad woord over dit lekkere hapje. Mijn fiets bevindt zich het grootste deel van het jaar in de berging, dus het jat-risico is minimaal. Ha!

Wat dit belletje voor zin heeft, als ik toch bijna nooit fiets? Iedere keer als ik mijn hoofd om hoek van de schuur steek (bijvoorbeeld om een zak kattengrint te halen), zal mijn verliefdheid weer hevig oplaaien.

Voor 29 dollar is-ie van jou.

Bron

3 opmerkingen:

  1. Waar kan je die bel kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier! >> :-) http://www.adelineadeline.com/accessories/bells/dring-dring-cupcake-bell.html#

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget