zondag 13 februari 2011

Ik ben weer aan het lezen...

Ik vond lezen altijd heerlijk; het inleven in een karakter, wegdromen in een verhaal, mijn gedachten verzetten. Maar gebrek aan concentratie en het teveel aan mijn hoofd hebben, zorgden ervoor dat ik één zin wel twintig keer over moest lezen. En dan nog dacht ik later: "waar gaat het verhaal nou eigenlijk over?" Sinds twee weken heb ik de 'lees mood' weer flink te pakken. Inmiddels twee boeken verder, heb ik besloten een recensie te schrijven over elk verhaal dat ik heb gelezen. Wordt vervolgd dus...

3 opmerkingen:

  1. ik lees zelf ook echt te weinig, maar vanaf vandaag start ik ook weer.

    ik kijk uit naar je recensies!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget