woensdag 23 februari 2011

Interview Ariadne at Home

2,5 week terug werd ik door een redactielid van Ariadne at Home benaderd. I. en ik hebben ooit samengewerkt en wat bleek? Zij bekijkt mijn site regelmatig! Of ik tijd had om die donderdag, twee dagen later, naar Amsterdam te komen. Er zou een fotoshoot plaatsvinden en ze hadden nog iemand nodig om het vierluik over Frans brocante compleet te maken.

In een opwelling zei ik 'ja'. Later braken de - mij inmiddels welbekende - paniekaanvallen uit. Reden tot paniek nummer één: de stylist had gevraagd om een witte broek mee te nemen,  en nog wat rode items. Klein probleempje: als ik iets niet in de kast heb hangen is het wel rood. Totaal niet mijn kleur! En een witte broek maakt me dik, althans dat idee heb ik. Reden tot paniek nummer twee: welke brocante spulletjes moest ik meenemen?! En wat als de door de stylist geshopte kleding mij niet zou passen? Ja, dat was absoluut paniek-reden nummer drie.

Donderdagmiddag vertrok ik met een gevulde zak kleding en een Ikea-tas vol woonspulletjes richting Amsterdam. "Beter te veel dan te weinig", moest ik gedacht hebben. Eenmaal aangekomen was de sfeer gelijk relaxed. Achteraf had ik me (zoals meestal, als je iets achter de rug hebt, blijkt) helemaal geen zorgen hoeven te maken. Een visagist stond klaar om me te voorzien van een professionele look, de kleding van de stylist zat prima en de fotograaf was fijn om mee te werken. Gisteren had ik nog een gezellig gesprek met een redactielid. Met het interview ben ik erg blij, dat heb ik namelijk al mogen lezen. En de foto's? Die zie ik pas in het mei-nummer...

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ben blij dat alles toch nog helemaal is goedgekomen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, wat leuk! Ben benieuwd naar je stukje.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga de Ariadne at Home eind april meteen kopen. Ben zo benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget