dinsdag 22 februari 2011

Lush komt met mannenlijn!

Het is alweer een tijdje terug dat ik Lush-nieuws bracht. Ik probeer eerst mijn opgebouwde Lush-verzameling op te maken voordat ik nieuwe beautyspulletjes aanschaf. Met dit besluit in mijn achterhoofd is het niet heel handig om regelmatig een bezoek te brengen aan de webshop of winkel. Hebberig word ik er van! En daarom heb ik me de laatste tijd, uit zelfbescherming, iets minder verdiept in het merk.

Gisteren kreeg ik toch een leuk nieuwtje onder ogen. Vanaf april introduceert Lush een mannenlijn. Deze “Dirty”-collectie zal in eerste instantie uit vier producten bestaan: de Body spray, Shaving cream, Spring Wash shower gel en de Hair gel. Ingredi├źnten zijn onder andere neroli, tijm en mint.

Een cadeautje bedenken voor je vriend, broer of vader is vanaf april dus helemaal niet moeilijk meer.

1 opmerking:

  1. jaa dit haad ik ook gezien op de site van Lush, ik zeg: de hemel voor de mannen :P (= (wat betreft verzorging etc, etc.)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget