maandag 14 februari 2011

Monday's Magic Movie: "Mumford & Sons Rock The Grammys!"


Ik ben walgelijk jaloers. Jaloezie afgewisseld door vlinders in mijn buik. Een zeurende pijn van verlangen. Succes is leuk, maar het zorgt er wel voor dat ik het een tijdlang zonder moet doen...

Tja, wat wil ik graag weer in het publiek staan bij Mumford & Sons. Ik beloof plechtig: ik zal nóg meer uit mijn dak gaan en ik ken de teksten nóg beter uit mijn hoofd. Helaas hebben de Engelse jongens het grote Amerika ontdekt. En met succes, want ze worden ook daar erg gewaardeerd. En succes werkt duidelijk verslavend. Opvallend is dat Europa nog maar zeer weinig in hun tour list voorkomt. Hier en daar, sporadisch, een optreden in Londen. Maar wij? Wij moeten geduld hebben totdat ze uit good will ook weer eens ons kikkerlandje komen wegblazen met hun muziek.

Tot die tijd moet ik het doen met bovenstaand filmpje, geplaatst door gossip king Perez Hilton. Want hoe kan het ook anders? Natuurlijk vindt ook Perez 'mijn jongens' hartstikke leuk!

1 opmerking:

  1. Ben het helemaal met je eens. Als leuke artiesten in een klap heel bekend worden is dat altijd zo bittersweet. Aan de ene kant gun ik het M&S's heel erg, maar inderdaad jammer dat ik ze misschien niet snel live kan zien...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget