zaterdag 5 februari 2011

Saturday's Shoptip: de Flair Love Box

Sinds een paar weken ben ik plotseling geabonneerd op het tijdschrift Flair. Mijn abonnement op Yes werd niet gestopt na het laatste nummer. Nee, Sanoma Uitgevers heeft dit abo omgezet, zodat ik sinds januari Flair ontvang. Als je het mij vraagt geen nette regeling voor de lezer, maar zeker een slimme zet vanuit Sanoma. Zij houden het geld in de knip. Sterker nog: als ik niet snel dit (niet gewenste) abonnement op Flair opzeg, betaal ik gewoon nog een jaar extra. Automatische machtiging.

Gisteren bladerde ik Flair nummer 6 door, die ik afgelopen vrijdag in de bus had gekregen. Hier wordt over twee pagina's de Love Box onder de aandacht gebracht. En ik moet zeggen: die inhoud is absoluut het bestellen waard! Klik op "Lees verder" om erachter te komen wat er in zit.


Wat zit er in de goodiebox?
  • DVD 'De gelukkige huisvrouw'.
  • Herbal Essences Beautiful Ends intensief beschermend haarmasker.
  • Fa  Mystic Moments shower cream.
  • Rieten hart van Leen Bakker.
  • Labello Fruity Shine Guave.
  • Dove Hartblik Luscious Velvet shower & bodylotion.
  • Durex Love-Box.
  • 8x4 Soft Kiss.
  • String met hartje van Hunkemöller.
  • Nivea Pure & Natural Bodymilk.
  • More Amore Romantic Bath Gift Set.
  • 'Liefs' chocoladeverwenmasker van Dr. van der Hoog.
  • DA nailpolish color & shine.
  • Palmolive Aroma Therapy Sensual douchegel.
  • Partnerlinkspel Romeo & Juliet.
  • Gosh Cosmetics Light 'n Shine Lip Glaze nr. 2.
De Love Box kost €24,95 (exclusief verzendkosten). Wil je 'm ook bestellen? Dat kan via Zester »

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget