zaterdag 26 februari 2011

Saturday's Shoptip: Fatboy Pullover

Maandenlang ben ik al vastbesloten om mijn lichtpaarse Fatboy, die nu nog in de Citybox verblijft, de deur uit te doen. Te modern, niet matching met mijn inrichting en te groot voor mijn tweekamer appartement. Ik durf het bijna niet te zeggen: ik ben aan het twijfelen. Kan ik 'm toch niet ergens kwijt?

De oorzaak hiervan is de Fatboy Ptt post Pullover, die ik tegenkwam op de webshop Brassa.nl. Ik ben behoorlijk weg van deze hoes, die gebaseerd is op een oude postzak. Zou prachtig passen bij mijn brocante inrichting! Helaas blijft het ruimtegebrek een issue, net als de €159,- die de shop ervoor vraagt. Best prijzig als je je bedenkt dat ik dat bedrag ooit moest neertellen voor de zitzak zelf.

Ik twijfel nog even door. Wil jij de Fatboy Pullover wel alvast bestellen? Dat kan via deze link »

2 opmerkingen:

  1. Prachtig, die PTT Post hoes, maar die Fatboy is zo groot!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget