zondag 20 februari 2011

Shoplog: drogisterij-aankopen

Een paar weken geleden heb ik een besluit genomen… De komende tijd neem ik iedere zondagavond een bad bij mijn ouders. Dit ritueel ziet er ongeveer zo uit: Rituals kaars aan, bad cupcakes van The Beauty Bakery in het water, tijdschriftje erbij, muziekje dat door de badkamer klinkt. En dan ontspannen. Tenminste een poging daartoe. Echt rustig ben ik de laatste tijd niet. Helemaal niet zelfs. Vandaar deze zondagavond-indeling.

Om mezelf een duwtje in de rug richting het bad te geven, ben ik vorige week donderdag de plaatselijke drogist weer eens binnengelopen. Trots rekende ik de vier maskertjes voor vijf euro af. Ik had me weten in te houden. Net toen ik mijn pinpas door het apparaat wilde halen, leek het even alsof mijn hoofd naar links getrokken werd. Ik keek tegen een Trind natural nail care setje aan. En die kon en mocht ik niet laten staan. Over Trind had ik namelijk al heel veel enthousiaste verhalen gehoord. En laten mijn nagels best een opknapbeurt kunnen gebruiken!

En dus werd het bedrag van 5 euro aangevuld met nog eens 29,95 euro.
Binnenkort geef ik julie een Trind update. Beloofd.

5 opmerkingen:

  1. Maskertjes! Trind! Bad! The Beauty Bakery! 'Haha, jij leeft hoor, Tara :D Veel plezoer ermee! Ik heb die set ook van Trrind (gewonnen @ CosmOpinie) en hij is erg goed! Ikben benieuwd wat jij ervan vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Jet: Heb jij ook zo'n setje van Trind? Wat vind je ervan?

    @Hande: Hande, je bent terug! Leuk! :-) Ja, is echt heerlijk, zo'n zondagavond met allemaal fijne beautyproducten.

    Leuk zeg, dat je dat hebt gewonnen. Merk je echt verschil (zien je nagels er nu beter uit?)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tara,

    We kennen elkaar niet, maar ik bekijk regelmatig je blog, er staan altijd zoveel leuke spullen op.
    Ik heb een berichtje voor je op mijn blog staan: je krijgt een Liebster Award!

    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Tara: Taara, ik was er eigenlijk de hele tijd :x alleen liet ik geen reacties. sorry :x maar ik zal het wel doen want je artikels zijn gewoon heel leeuk :D
    Bedankt! nou ofi keigenlijk wel verschil merk... Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen (zo was 't toch ?) ik gebruik het helemaal niet... Ik ben gewoon veeels te lui om elke dag mijn nagels in te smeren. Dus ik weethet niet. In het beginn gebruikte ik het wel maar nu niet meer. Ik moet weer beginnen, want mjn nagels zien d'r niet ui... Maar ik denk wel mijn nagels wel verbeteren als ik het gebruik (als ik ze regelmatig gebruik, woow, dan zouden mijn nagels nu veel beter zin :P)

    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget