zaterdag 26 maart 2011

Ik ben in Gent!

Ik ben vandaag en morgen, samen met drie vriendinnen, in Gent te vinden. We hopen op lekker terras-, shop-, en wandelweer. Antwerpen is één van mijn favoriete steden, Brussel heb ik regelmatig bezocht en ook Brugge kan ik al twee keer afvinken. Maar Gent, nee daar ben ik nog niet geweest.

Vorige week is de webshop waarvoor ik werk live gegaan. Ik heb, om dat tekstueel voor elkaar te krijgen, ongeveer 55 uur per week aan werk verzet. Zelfs op zondag moest ik er nog aan geloven. En natuurlijk kon ik TheBellJar.nl ook niet laten voor wat het was.

Nu is het tijd om even adem te halen. Sinds donderdagmiddag ben ik vrij en ook maandag plak ik nog lekker aan mijn weekend vast. Die dag zal ik gebruiken voor het maken en plaatsen van foto's. Zo wil ik de overige personeelsverkoop-aankopen nog met je delen. Ook zal ik een beauty-shoplog filmpje opnemen en beginnen aan de beloofde boekrecensies.

Maar voor nu stap ik de auto in. Op naar België.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stad he, echt een aanrader om heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zker een mooie stad! Kan het iedereen aanraden! Wel in de zomer zodat de terrassen open zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget