maandag 28 maart 2011

Lazy Sunday Shopping: Brocante

Gisteravond kwam ik behoorlijk gesloopt terug van een heerlijk weekendje Gent. Ik ben na Alberto Stegeman eigenlijk meteen mijn bed in gedoken. Vandaar dat de Lazy Sunday Shopping een dagje later is.

De Lazy Sunday Shopping Brocante-edities staan geheel in het teken van jawel... brocante. Oftewel: curiosa (spullen van vroeger die in trek zijn, maar niet als antiek kunnen worden beschouwd). Ik wil je een beetje wegwijs maken in het online shoppen van oude spulletjes. Want op welke webshops vind je leuke items? En wat is leuk? Die laatste vraag kun je natuurlijk alleen zelf beantwoorden. Voor het antwoord op die eerste vraag bieden mijn shoppings misschien een uitkomst.
Trekslee, 22,50 euro bij Brocante Webshop.
Grote kantklosjes, 9,50 euro bij Baret Brocante.
'Eleonore' paspop, 95 euro bij Elisabeth's Boudoir.
Gestoffeerd doosje, 14,50 euro bij Brocante Webshop.
Toiletspullen, 19,95 euro bij Brocante Webshop.
Keukenrek, 79,95 euro bij Buitengewoon Brocante.
Bussen set, 15 euro bij Woonwinkel.nu.
Boerenkrukje, 17,50 euro bij Baret Brocante.

5 opmerkingen:

  1. Ik ga iets bestellen, dat ik maar niet kon vinden op Brocante sites :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien zo netjes om even te vragen of je de foto's van deze bedrijven mag gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @anoniem: Misschien heb ik het wel gevraagd... ;-)

    En zo niet: Ik maak reclame voor ze met deze shopping (heb netjes de bronnen erbij gezet), dus het lijkt me sterk dat ze dit niet ok vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Buitengewoon-Brocante3 mei 2011 om 15:37

    Hoi Tara,

    Het is wel de gewoonte dat het gevraagd wordt. Is toch eigendom van de pupliceerder...maar als eigenaresse van Buitengewoon-Brocante vind ik het niet erg hoor!
    Juist leuk om vermeldt te worden.

    Hartelijke groeten
    Annette
    www.buitengewoon-brocante.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annette,

    Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat je blij bent met de vermelding. Daar hoopte ik al op. :-)

    Ik zal in de toekomst vaker aandacht besteden aan Buitengewoon-Brocante. Ik vind het namelijk een erg leuke webwinkel.

    Mocht je vragen of op- of aanmerkingen hebben, dan kun je mij altijd mailen via post@thebelljar.nl

    Groetjes,

    Tara
    TheBellJar.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget