woensdag 9 maart 2011

Shoplog: 100% Haarlem + gratis 100% Amsterdam


Kort geleden vertelde ik over het net nieuw uitgebrachte boekje 100% Haarlem. Mijn moeder kwam erachter dat ze bij de Volkskrant webwinkel een leuke actie hebben: bij aankoop van een 100% stedengids krijg je het gidsje 100% Amsterdam cadeau.
Deze boekjes zijn absolute aanraders als je van het maken van stedentrips houdt. En dan geldt natuurlijk: hoe meer verschillende titels in de kast hoe beter!

Je begrijpt het al: ik heb gelijk maar een bestelling geplaatst. Moest gewoon. 100% Amsterdam heb ik alleen al, dus heel misschien maak ik er een winactie van...

1 opmerking:

  1. Na je eerste artikel was ik al nieuwsgierig en nu helemaal! Ik hoop dat die win actie er komt... ben erg benieuwd naar de boekjes.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget