dinsdag 15 maart 2011

Shoptip: My Decenarios Bracelet

Vorig jaar kocht ik in Sitges op aanraden van vriendin D. al een 'My Decenarios Bracelet'. Toen dacht ik gewoon een leuk bandje te kopen. Nu blijkt dat de armbandjes een naam hebben en door veel celebs worden gedragen. Het schijnt zelfs dat het 'touwtje' dé musthave voor deze zomer gaat worden! Daarnaast las ik vandaag dat iedere kleur een andere betekenis heeft. Wit staat voor vriendschap, geel voor creativiteit en lila (de kleur die ik kocht) voor romantiek en nostalgie.
Bandje van Primark
Wil je ook zo'n armbandje hebben? Je kunt ze kopen bij Primark of via Hipvoordeheb.nl.

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb een neus voor trends en hippe dingen he! ;-) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha... dat wisten we al heel lang toch D?! Nee, maar inderdaad dé musthave voor zomer 2011. En jij had 'm al in de zomer van 2010. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget