zondag 13 maart 2011

Vandaag ga ik opruimen

Als je eerst kleren aan de kant moet schuiven voordat je naar de wc kunt, niet meer op blote voeten door je eigen huis durft te lopen of verkouden wakker wordt wanneer je in bed hebt gelegen, dan weet je dat het tijd is om op te ruimen. Dat het al een tijdje tijd was om eens flink op te ruimen en schoon te maken.

Mijn excuus: vorige week heb ik ongeveer 55 uur gewerkt. Daar kwam het onderhouden van TheBellJar.nl en het twee keer verslapen (haast zorgt voor rommel) nog eens bij. Woensdag kwam mijn moeder om 23.00 uur nog even langs om te stofzuigen en me te helpen met de afwas. Dat eerste overigens tot onvreugde van onderbuurman L.
Hij stuurde via Twitter: "Sommige "mensen" gaan om dit tijdstip stofzuigen #*%<%# @la_Tara ;-)!!" Verder is bij mij thuis alles blijven liggen. Letterlijk en figuurlijk.

En om een beetje gestructureerd de nieuwe week in te gaan heb ik besloten om nu uit bed te stappen en de confrontatie met mijn eigen zooi aan te gaan. Als beloning ga ik vanavond naar The King's Speech.

Wat spook jij vandaag uit?

4 opmerkingen:

  1. hehe leuk artikel :) succes met het opruimen/schoonmaken! ik had zelf mijn kamer gisteren een flinke schoonmaak gegeven; van de ramen tot mijn bureau heb ik echt alles schoongemaakt. fijn! vandaag moet ik nog wwat andere huisklusjes doen en mijn huiswerk maken. nooh :(

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog heb je ! Ik haat opruimen haha. Soms moet het nou eenmaal. Ik volg je. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. taraaaaaa ijlien!!!!!!! WTF je moeder om 23:00 uur helpen in je huis???!!
    Heb je dr opgebeld met de vraag of ze je afwas wil doen? hihi
    Succes vandaag! Ik zeg lekker keihard mumford and sons of Adele of Ne-Yo opzetten en aan de slag! :) Als je geen zin meer hebt kan je altijd hier nog een taartje komen eten! Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Hande: succes met je huiswerk! ;-)

    @Liselotte: leuk dat je me volgt & thnx voor het compliment!

    @Cynthia: Haha, nee ze stelde het zelf voor. En wij zijn nachtmensen he, dus om 23.00 uur is de avond net begonnen. :-P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget