donderdag 10 maart 2011

Wednesday's Webshop: byBeautygloss.nl

Nee nee, ik weet het... het is geen woensdag. Gisteren had ik de tekst klaar en toen lag byBeautygloss.nl, de Wednesday's Webshop van deze week, eruit.
Ongeveer anderhalve week geleden plaatste ik voor het eerst een bestelling op de - nog jonge - webshop Bybeautygloss.nl. Het kan zijn dat deze naam je enigszins bekend in de oren klinkt... De shop hoort namelijk bij de grootste beautyblog van Nederland, Beautygloss.nl.

Eigenaresse Mascha is door haar werk elke dag bezig met het zoeken naar perfecte producten. Zul je altijd zien: de fijnste beauty finds zijn niet in Nederland te koop. En bestellen vanuit het buitenland is niet altijd even makkelijk en betrouwbaar. Een gat in de markt, zo moet Mascha gedacht hebben. De echte musthaves zijn sinds kort gewoon via byBeautygloss.nl te bestellen. Geen ingewikkelde bestellingen, gewoon "selected, tested and loved" by Mascha.


En dan mijn bestelling!
Mijn bestelling werd natuurlijk keurig netjes bezorgd. Echt zo'n blij-maak pakketje met dingen die je eigenlijk totaal niet nodig hebt. Komende week zal ik foto's van de bestelde producten plaatsen. Klein puntje van (opbouwende) kritiek: nog leuker zou het zijn als Mascha een geschreven bedank-briefje bij het pakketje had gedaan. Dit is een kleine moeite en wordt regelmatig door andere webshops gedaan. Het maakt de bestelling net iets persoonlijker.  En dat past naar mijn idee heel goed bij deze webshop, met een klein, maar zeer fijn assortiment.

Leuke actie
Als je nu voor 50 euro of meer bestelt, krijg je een roze stippling brush cadeau. Een kwast die op een heel lichte manier creamy producten (als foundations, vloeibare highlighters of cream blushes) aanbrengt.

Tijd om een kijkje te nemen bij byBeautygloss toch?! »

3 opmerkingen:

  1. Dankjewel, wat een super leuk stukje :D Het is erg veel werk voor me om overal een briefje bij te doen, maar soms doe ik het random (dat houdt het ook wel leuk denk ik, anders is het zo geforceerd 'standaard in ieder pakket') ;) En dankje dat je even gewacht hebt tot de site het weer deed! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bybeautygloss is inderdad bekend bij mij, maar ik heb er nog nooit besteld, want ik heb ook niets nodig. de meeste dingen die in de afro te koop zijn alleen, heb ik dus wel thuis, maar anders zou ik het wel hebben gedaan! wel fijn van Mascha om dat te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Mascha: thnx voor je reactie! Ik moet je bekennen dat ik de producten nog niet heb uitgeprobeerd. ;-)

    En ik ben het inderdaad met je eens dat een briefje in ieder pakket misschien wat geforceerd overkomt. Random is dan inderdaad leuker. Succes met je site en webshop!

    @Hande: ik ben benieuwd naar jouw favo-Afro-shop producten. Ik heb net uitgezocht waar er één in Den Haag zit, dus daar ga ik snel een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget