dinsdag 17 mei 2011

Beautiful Branding: Heimweewinkel

De Telegraaf heeft een nieuwe webwinkel geopend: de Heimweewinkel. Speciaal voor de Nederlander die zich in het buitenland bevindt en de typisch Nederlandse producten mist. Bijvoorbeeld stroopwafels, pindakaas en drop, maar ook speelgoed en babykleding van de Hema. Helaas zijn er nog geen ingevroren bitterballen, verse melk of haring in de webshop te vinden. ;-)

De producten worden wereldwijd verscheept. En niet heel onbelangrijk: de shop garandeert dat de ze nog datum vers zijn bij aankomst. De verzendkosten van de bestelling zijn afhankelijk van het land van bestemming. Per bestelling kan er maximaal voor 20 kilo aan producten gekocht worden. Binnen 4 weken
moet het pakketje bij de consument in het buitenland op de mat liggen.

Dat De Telegraaf nu juist met deze webshop komt, is misschien nog niet eens zo heel vreemd: het is de meest gelezen krant onder de Nederlanders die in het buitenland wonen.

1 opmerking:

  1. Ohh ik had ook zoveel heimwee naar lekkere Nederlandse dingen toen in Australië zat. Had ik dat toen maar gehad. Eenmaal in Nederland is het toch niet zo bijzonder meer als dat je dacht :(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget