zaterdag 21 mei 2011

DIY: Ombre haar


Ik heb besloten dat ik ombre haar wil. Naast de ginger heads is ombre hair helemaal hot and trendy in haar- én celebland. 'Ombre' betekent 'schaduw' in het Frans. Ombre haar heeft een kleurverloop, alsof er een schaduw overheen valt.

Bovenstaande tutorial en het het saldo op mijn rekening hebben me er lichtelijk van overgetuigd dat ik mijn haar misschien zelf maar op de huis-, tuin-, en keukenmanier moet verven. Al wil ik niet het risico lopen dat mijn kapsel eruitziet alsof ik een gigantische uitgroei heb of nog erger... alsof ik het in een emmer bleek heb gehangen. Het verloop moet natuurlijk overkomen. Misschien toch de kapper maar bellen?

2 opmerkingen:

  1. Ik zou het nooit zelf aan durven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook niet zo snel denk ik, het ziet er wel mooi uit! ben benieuwd wanneer je het gaat doen. Laat je dan ook het resultaat zien op je site?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget