donderdag 26 mei 2011

En de winnaar van het brocante kastje is...

Allereerst: wat een lieve, leuke en soms persoonlijke reacties hebben jullie gemaild! Heel erg bedankt daarvoor! Ik heb ze stuk voor stuk, met een glimlach op mijn gezicht, gelezen. Ik zal een aantal mailtjes doorsturen naar Yvonne, de eigenaresse van De Tweede Lente, met wie ik deze actie heb opgezet.

Mij wachtte de moelijke taak om één winnaar te kiezen. En na het lezen van zulke leuke berichten, is één winnaar opeens heel weinig. ;-) Ik heb de hulp ingeschakeld van een online fruitmachine, die random (en dus heel eerlijk) een naam heeft gekozen. Edit: Nog even voor de duidelijkheid: ik heb de berichten gefilterd en de meest bijzondere inzendingen in de fruitmachine gedaan. Dat kwam eerder niet zo over uit mijn verhaal.

Klik op "Lees verder" om te zien wie er met dit kastje vandoor gaat.
De winnaar is Marian Verheij, gefeliciteerd! Ik hoop dat het kastje een mooi plaatsje krijgt! Niet gewonnen? Houd TheBellJar.nl goed in de gaten voor andere leuke winacties en neem natuurlijk allemaal een kijkje op De Tweede Lente.

5 opmerkingen:

  1. Huh?? beetje flauw dat je een fruitmachine laat kiezen...wij onze stinkende best doen om een origineel verhaal te schrijven en dan laat je een machine kiezen...waarom moesten we dan een verhaal schrijven? Kun je net zo goed alleen je naam opsturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Annet,

    Ik snap je reactie. Heb het ook niet duidelijk in mijn verhaal gezet. Ik heb wel alle teksten doorgelezen en ze gefilterd.

    Er bleven... (even tellen in mijn documentje) 9 verhalen over waar ik écht niet uit kon kiezen. En die heb ik in de fruitmachine gezet.

    Ik zal dit nog even toevoegen aan mijn verhaal ok? Want ik snap nu wel dat het raar overkomt. ;-)

    Groetjes,
    Tara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps. Weet niet of het een troost is of niet, maar zoals je in het eerdere beeld kon zien, zat jij bij de laatste 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke Tara is goed... weetje ik ben dol op schrijven en (heb ook twee romans uitgegeven) en ach ik ben geen slechte verliezer hoor maar alleen snapte ik de wedstrijd niet, had ook gehoopt op publicatie van het winnende verhaaltje...en natuurlijk had ik vetgraag dat kastje gehad ;-) Gewoon pech en volgende keer beter...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tara, Wauw.... ik heb het kastje gewonnen! Ik geloofde mijn ogen niet! Wat een super-verrassing!! Dat kastje gaat een heel mooi plekje krijgen op ons binnenvaartschip. Heel erg bedankt voor het organiseren van deze actie. En natuurlijk blijf ik je volgen! Nogmaals dank en een heel fijn weekend, Marian V.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget