dinsdag 10 mei 2011

Gespot: vintage theekopjes armbanden

Ik ben gek op oude gebloemde theekopjes. Niet alleen drink ik er mijn thee uit, ook mijn 'schoteltjes-behang' is geïnspireerd op vintage servies. Je zult wel niet verbaasd zijn dat er nu ook een armband van ontwerpster Abigail MaryRose Clark op mijn wishlist staat. Haar ontwerpen doen namelijk denken aan oma's oude theeservies.
Er hangt wel een prijskaartje aan; de armbanden kosten 49 dollar per stuk. Daarvoor krijg je dan wel een handgemaakt en dus uniek exemplaar.

Ik zou zeggen: neus gewoon eens rond in Abigail's Etsy shop en ontdek haar laatste creaties. Voor de snelle shoppers: tot en met morgen krijg je 15 procent korting op je aankoop.

4 opmerkingen:

  1. WAUW! Ze zijn te gek! Echt, geweldig!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke armbanden! Volgens de site van Abigail zijn ze echt van oude theekopjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Josine: Ik dacht dat ze geïnspireerd waren op oude theekopjes. Gemaakt van oude theekopjes vind ik nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOUW, echt super origineel en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget