zondag 15 mei 2011

Shoplog: 50 procent korting bij Kruidvat

50 procent korting op alle make-up artikelen en merken, dat hoef je me geen twee keer te zeggen! Donderdag 28 april, de dag dat de kortingsactie van start ging, stond ik al bij de schappen van Kruidvat. Wat heb ik, naast de droog shampoo en Frizz-Ease van John Frieda, allemaal gekocht?
Express Dry Spray van Essence; zorgt ervoor dat je nagellak snel droogt. Wat mij betreft absoluut een aanrader. Natuurlijk is het nog oppassen geblazen, nadat je je nagels hebt gelakt, maar het drogen gaat opvallend veel sneller.
Als stash aanvulling heb ik de Soft Liner en een Cover Stick van NYC gekocht. De Foundation Primer van Gosh is een echte aanrader. Niet alleen is de verpakking fijn (er blijft niets in het potje achter), de inhoud is ook heel goed. De Catrice Matt Mouse Foundation werkt prima, alleen is de lichtste kleur eigenlijk nog te donker voor mijn huid. De lichtblauwe nagellak op de foto komt uit de You Rock collectie van Essence. Lekker zomers.
Natuurlijk moest ik ook een lakje van Catrice meenemen. Deze keer ben ik voor kleurnummer 300, Be My Millionaire gegaan.
De Skin Finish Compact Powder van Catrice heb ik nog niet eerder gekocht. Leuk om, dankzij deze actie, extra goedkoop uit te proberen. De limited edition Enter Wonderland collectie van Catrice viel me wat tegen. Ik nam alleen deze Eyeshadow highlighter mee naar huis.'
En mijn laatste aankoop is de Refreshing spray van Essence uit de You Rock collectie. Fijn voor de zomer!

2 opmerkingen:

  1. Lekker geshopt B.

    Redelijk jaloersmakend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die spray lijkt me wel wat! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget